Facebook

По претставувањето на новиот дизајн на Facebook минатата година и имплементацијата на мобилната апликација, од компанијата оваа година почнаа да го пуштаат и за десктоп корисниците. Почнувајќи од мај новиот дизајн требаше да им биде пуштен на сите корисници, иако во нашиот случај истиот не е достапен, а корисниците ја имаа можноста да го вратат стариот, односно класичен Facebook изглед со сината лента на горната страна.

Преку информација која Facebook почна да им ја покажува на корисниците кои притискаат на изборот да се вратат на класичниот дизајн, стана јасно дека овој дизајн веќе нема да биде достапен, односно нема да постои од септември.

Тоа значи дека корисниците уште малку ќе го имаат изборот да се вратат на стариот дизајн, по што ќе мора да го користат новиот. Тие кои воопшто и немале пристап до новиот, од септември конечно ќе го добијат.

Инаку, новиот дизајн на Facebook, кој сепак донесува и заднински промени во перформансите на веб страната, доаѓа со интерфејс кој е сега многу повеќе сличен со тој на мобилната апликација од мрежата.

Наместо горната сина лента, сега главните делови се поставени на средината со поголеми икони, како кај мобилната апликација, а и целиот интерфејс изгледа поедноставно и попријатно за користење.

Од голема важност за доста корисници, новиот дизајн вклучува и можност за вклучување на темна тема, што е посебно пожелно за вечерните часови кога се чита и со намалена светлина во просторијата генерално.  

ИЗВОРEngadget
ИЗВОР 2The Vege
Претходна статијаНеофицијални најави за поевтин уред со екран кој се превиткува од Samsung
Следна статијаGalaxy S20 серијата од денес почнува да го добива One UI 2.5 заедно со дел од новините претставени со Note20
Мишо Лекиќ
Својот интерес во областа на паметната технологија го развива одамна како хоби кое што прераснува во нешто повеќе, па резултатот на тоа е и развојот на овој портал. Сака да ги следи сите новини поврзани со оперативните системи, апликациите, мобилните телефони, но и интересните научни и вселенски истражувања.