Фото: Shutterstock.com

YouTube објави дека ќе ги зајакне напорите за справување со „грубиот кликбејт“ – содржини чиј наслов или слика ветуваат нешто што не е испорачано во самиот видео материјал. Ова е особено важно за видеа кои покриваат теми како што се најнови вести или актуелни настани, со цел да се осигура дека гледачите не се доведени во заблуда.

Пример за „кликбејт“ е видео со наслов „Претседателот поднесе оставка!“, каде што во видеото не се спомнува оставката на претседателот, или слика со натпис „најважни политички вести“ на видео кое не содржи никакви вести.

За да им се даде време на креаторите да се прилагодат на овие промени, YouTube ќе започне со отстранување на содржините кои го прекршуваат ова правило без да издава „казни“. Како што продолжува едукацијата на креаторите, напорите за спроведување на политиката ќе се фокусираат на ново поставените видеа.

Оваа иницијатива првично ќе се спроведе во Индија во наредните месеци, со планови за постепено проширување и во други региони. 

Со оваа мерка, YouTube има за цел да ја подобри транспарентноста и да го зголеми квалитетот на содржините на платформата, осигурувајќи дека гледачите добиваат точни и релевантни информации.

ИЗВОРThe Verge
Претходна статијаApple сака да го брани договорот со Google во судскиот процес врз основа на кој се бара „растурање“ на Google
Следна статијаApple планира посериозна надградба на камерите кај iPhone со воведување на променлива бленда
Мишо Лекиќ
Својот интерес во областа на паметната технологија го развива одамна како хоби кое што прераснува во нешто повеќе, па резултатот на тоа е и развојот на овој портал. Сака да ги следи сите новини поврзани со оперативните системи, апликациите, мобилните телефони, но и интересните научни и вселенски истражувања.