Фото: Shutterstock.com

Google продолжува со тестирањето на различни мерки со кои треба да ги „демотивира“ корисниците да ги блокираат рекламите на YouTube или да се претплатат на не толку евтината YouTube Premium претплата.

Во мај можевме да прочитаме дека од компанијата тестираат прикажување на известување преку кое се бара деактивирање на додатоците кои ги блокираат рекламите или претплата на YouTube Premium. Сега оваа мерка е уште построга, па корисниците кои нема да го „послушаат“ известувањето ќе им биде блокирана можноста да ги гледаат видеата.

Нема точна информација колку опомени се потребни пред да биде блокирано гледањето на видеата, но според некои од нив, потребни се три опомени.

Од Google ова цело време го правдаат со потребата од заработка за да може да им се плаќа на креаторите на мрежата, а со тоа истата да остане бесплатна. Проблем за корисниците стануваат се подолгите реклами кои покрај на видеата, се прикажуваат и како банери околу нив.

Тестирањето се прави на мал број на корисници, па засега не треба да се очекува дека оваа мерка ќе им биде пуштена на сите корисници во светот. Со оглед на огромниот број на претплатници на YouTube Premium, ќе видиме во кој правец планираат да одат од компанијата.

ИЗВОРThe Verge
Претходна статијаНад 230 илјади денари собрани во хуманитарната аукција на ПроКредит Банка на фотографии од ретки птици од Македонија
Следна статијаКомпостирање на биоотпад со помош на инсекти
Мишо Лекиќ
Својот интерес во областа на паметната технологија го развива одамна како хоби кое што прераснува во нешто повеќе, па резултатот на тоа е и развојот на овој портал. Сака да ги следи сите новини поврзани со оперативните системи, апликациите, мобилните телефони, но и интересните научни и вселенски истражувања.