gafb_masthead

Во време кога приватноста на корисниците онлајн станува се поголем проблем и причина за загриженост, скенирањето на содржината на email пораките од страна на провајдерите наидува на критики и само ја зголемува загриженоста кај корисниците. Се помалку им се верува на големите компании, посебно како Google на кои што главниот извор на заработка се рекламите, па поради тоа и вршат скенирање на пораките на корисниците за потоа да им бидат прикажани соодветни реклами.

После најавата од Google дека престануваат да ги скенираат пораките на корисниците на Google Apps for Education, доаѓа и најавата дека тоа ќе биде применето и за корисниците на платениот сервис, Google Apps for Business. До сега корисниците на овој пакет ја имаа можноста да изберат дали сакаат да им бидат прикажувани реклами или не, но сега таа можност ќе биде тргната и прикажувањето на реклами нема да биде можност.

Се разбира скенирањето за реклами и нивно прикажување ќе остане за останатите корисници, односно за корисниците на бесплатната услуга Gmail, од кои што ќе мораат на некој начин да заработат. Корисниците на Apps for Business плаќаат месечна претплата, па таа може да се смета како земена за приходите од реклами, но и практиката е дека или ќе платите за одреден сервис или доколку го добиете бесплатно, тој ќе доаѓа со реклами.

Извор: Techcrunch

Претходна статијаMaxBet: Сервис за пресметка на добивката на вашиот тикет од спортските обложувалници
Следна статијаСликајте се самите со Selfy футролата за вашиот телефон
Мишо Лекиќ
Својот интерес во областа на паметната технологија го развива одамна како хоби кое што прераснува во нешто повеќе, па резултатот на тоа е и развојот на овој портал. Сака да ги следи сите новини поврзани со оперативните системи, апликациите, мобилните телефони, но и интересните научни и вселенски истражувања.