Во модерното општество, технолошките иновации имаат огромно влијание врз сите аспекти на животот, вклучително и образованието. Со напредокот на технологијата, традиционалните методи на настава често не ги задоволуваат потребите и интересите на новите генерации ученици. Гејмификацијата, која користи елементи од игрите како што се награди, предизвици и натпревари, е идентификувана како потенцијално ефективна методологија за зголемување на мотивацијата и ангажираноста на учениците.
Овој проект има за цел да истражи и имплементира технолошка гејмификација во наставата, со цел да ги подобри образовните резултати преку зголемена мотивација и интеракција. Гејмификацијата може да обезбеди динамично и инклузивно учење, кое ги поттикнува учениците активно да учествуваат во процесот на учење, а не само пасивно да примаат информации. Проектот се стреми да ги адресира неколку клучни предизвици со кои се соочуваат училиштата и наставниците денес. Недоволната мотивација и ниската ангажираност на учениците често водат до пониски академски резултати и зголемено отсуство од часовите. Гејмификацијата може да ги трансформира овие негативни тенденции преку воведување на интерактивни и забавни елементи кои ги ангажираат учениците и го поттикнуваат нивниот интерес.
Истражувањето е направено до страна на студентите Марија Василевска и Димитар Вергов, а целосно можете да го прочитате во продолжение.