Фото: Shutterstock.com

Во одговор на објава од Twitter, Елон Маск потврди дека се планира ограничување на можноста за испраќање на директни пораки на мрежата. Пораки ќе може да се испраќаат само на корисници кои ве следат, а ова ќе треба доста да ги намали спам пораките.

Ова правило нема да важи за корисниците на Twitter Blue претплатата, за која сепак се смета дека овозможува гаранција дека на неа нема ботови и други спам сметки.

Покрај тоа што ја потврди оваа информација и најави дека се надева дека ќе биде пуштена наскоро, Маск истакна и дека единствените друштвени мрежи кои ќе преживеат се тие кои ќе бараат верификација на своите корисници. Според него, системот за наплата, каков што е Twitter Blue сега, е еден начин на верификација кој исто така ги зголемува трошоците на бот сметките за 10.000 пати.

Оваа одлука сигурно нема да им се допадне на Twitter корисниците кои работат со рекламирање на производи. Овие корисниците сега ќе мора да плаќаат за Twitter Blue доколку сакаат да продолжат да ги испраќаат своите промотивни пораки до корисниците кои не ги следат.

ИЗВОР91mobiles
Претходна статијаНад 252 тони отпад собрани и селектирани во Генералка Викенд 2023 – најмасовната еко-акција во земјава
Следна статијаMicrosoft ја трга интеграцијата на Teams во лентата на Windows 11
Мишо Лекиќ
Својот интерес во областа на паметната технологија го развива одамна како хоби кое што прераснува во нешто повеќе, па резултатот на тоа е и развојот на овој портал. Сака да ги следи сите новини поврзани со оперативните системи, апликациите, мобилните телефони, но и интересните научни и вселенски истражувања.