13.07.2021, Скопје – Wizz Air најбрзо растечката авиокомпанија во Европа, ги охрабрува патниците да се пријават на аеродромот најмалку два часа пред поаѓањето и да ги посетат шалтерите за пријавување, дури и ако веќе се чекирале преку интернет. Поради построгите меѓународни регулативи за патување, патниците треба да пристигнат на аеродромот порано, така што партнерите на авиокомпанијата кои се наоѓаат на шалтерите ќе можат брзо да ги проверат сите потребни патни документи и сертификати што ги бара земјата каде што патуваат, со цел да се потврди картата за влез во авион на патникот.

По пристигнувањето на аеродромот, патниците треба да се упатат директно кон шалтерите за пријавување на Wizz Air, каде што персоналот ќе провери дали патникот ги има потребните сертификати, дозволи и негативни резултати од КОВИД тест, како и соодветниот формулар за регистрација преку интернет што го бара земјата во која се патува. Доколку документите се валидни, Wizz Air ќе издаде нова карта за влез во авион, што ќе им овозможи на патниците да се качат на летот. Доколку патникот не може да ги претстави сите потребни документи, авиокомпанијата ќе биде принудена да одбие превоз, бидејќи патникот може да не биде примен во земјата каде што патува. Неисполнувањето на овие прописи ќе резултира со високи казни и за патникот и за авиокомпанијата.

Бидејќи условите за влез се менуваат од земја во земја, Wizz Air направи полесно од кога било патниците да ги проверуваат соодветните правила за патување на саканата дестинација преку својата подобрена Мапа за планирање на патување. Мапата, што сега е достапна за употреба и на мобилни уреди, автоматски се ажурира секој ден и вклучува список со специфични тестирања за земја, карантин и барања за сертификати за тестирање. Wizz Air исто така ги охрабрува патниците да ја проверат официјалната владина веб-страница на земјата каде патуваат за да најдат дополнителни информации, да ги проверат прифатените картички за имунитет и да ги потврдат сите услови за патување.  

Патниците можат да продолжат да резервираат летови на wizzair.com и на мобилната апликација на авиокомпанијата без да се грижат, благодарение на пакетот за патничко осигурување на авиокомпанијата, кој вклучува покритие за Covid-19* и WIZZ Flex. Со WIZZ Flex, патниците можат да го откажат летот до три часа пред поаѓање без никаков надомест и да добијат 100% од цената веднаш надоместена како WIZZ кредити.

*Се применуваат правила, услови и исклучоци.

Претходна статијаЗапочна продажбата на Huawei 3 серијата на македонскиот пазар
Следна статијаVodafone спроведува пилот програма за самостојна 5G мрежа во Велика Британија