Загреб, 8 октомври, 2020 година – Оваа година доделувањето на наградите “СоМо Борач“ (SoMo Borac), како резултат на за сите нас познати околности, се одржа онлајн. Големиот број на гледачи го следеа доделувањето преку официјалните Фејсбук (Facebook) и ЈуТјуб (YouTube) канали на “СоМо Борач“.

Покрај финалистите и победниците во девет категории, одбрани од стручната жири-комисија од целиот регион, овогодинешниот партнер Гугл (Google) додели и посебно признание на едно од пријавените дела. На овој начин, кампањата “Летото е онаму каде што си ти“ (орг.Lito je tamo di si ti“) на агенцијата “Imago Ogilvy“ за “Pipi Beverages“ освои посебно признание од Гугл.

Финалисти и победници во рамки на овогодинешниот “СоМо Борач“:

Категорија “SoMo App

ПОБЕДНИК: Publicis Skopje The Coca-Cola Company(Северна Македонија)

“Human Interaction Company“ – “Čazmatrans(Хрватска)

“404“ – “Croatia осигурување“(Хрватска)

Категорија “SoMo Tech“

ПОБЕДНИК: “404“ – “Zagrebačka pivovara“ – “Ožujsko pivo(Хрватска)
“Publicis Skopje“ – “The Coca-Cola Company(Северна Македонија)

“Euroart93“, “Bruketa&Žinić&Grey“ – “A1 Хрватска(Хрватска)

Категорија “CM of the year“

ПОБЕДНИК: “Imago Ogilvy“ – Антеа Фрањиќ (Antea Franjić) (Хрватска)

“404“ – Моника Кнежиќ (Monika Knezić) (Хрватска)

“Degordian“ – Дора Медиќ (Dora Medić) (Хрватска)

Категорија “SoMo web“

ПОБЕДНИК: “Infinum“ – “Infinum(Хрватска)

“Euroart93“, “Bruketa&Žinić&Grey“ – “A1 Хрватска(Хрватска)

“Degordian“ – “Degordian(Хрватска)

Категорија “One-Hit Wonder“

ПОБЕДНИК: “Imago Ogilvy“ – “Pipi Beverages(Хрватска)
“Internavti“ – “Ljubljanske mlekarne d.d.(Словенија)

“Bruketa&Žinić&Grey“ – “Podravka(Хрватска)

Категорија “Сомоританец“

ПОБЕДНИК: “Studio Sonda“ / “IZONE“ / “HUMAN“ – “HURA(Хрватска)

“Saatchi & Saatchi Belgrade“ – “Pozorište Puž(Србија)

“Imago Ogilvy“ – “Pipi Beverages(Хрватска)

Категорија “SoMo Social“

ПОБЕДНИК: “Fullhouse Ogilvy“ – “UPS(Србија)

“Drive“ – “Беса“ ТВ серија, “Adrenalin Production(Србија)

“404“ – “Ledo(Хрватска)

Категорија “Digital mix“

ПОБЕДНИК: “Imago Ogilvy“ – “Pipi Beverages(Хрватска)

“iZone“ – “Podravka(Хрватска)

“Publicis Skopje“ – “The Coca-Cola Company(Северна Македонија)

Категорија “SoMo content“

ПОБЕДНИК: “Imago Ogilvy“ – “Pipi Beverages(Хрватска)

“Saatchi & Saatchi“ Белград – “Pozorište Puž(Србија)

“A1 Хрватска“ и “Podcast Inkubator“ – “A1 Хрватска“ (Хрватска)

Сите победници и финалисти можете да ги погледнете на официјалниот канал на “СоМо Борач“ на ЈуТјуб или на официјалната “СоМо Борач“ веб страница.

Претходна статијаInstagram за својот десетти роденден ви овозможува да ја промените иконата од апликацијата
Следна статијаIntel ја најави 11-тата генерација од нивните процесори за десктоп компјутерите за почетокот на идната година